måndag 18 maj 2015

Bloggångest

Hejhej bloggen! Jag har inte skrivit på hundra år därför att jag har haft ångest över att jag inte orkar skriva månadssammanfattningar, för det känns så taskigt mot Manboy. Sedan rannsakade jag mig själv och insåg att det är ju ännu taskigare att inte dokumentera hans liv alls, när Eyras minsta steg blev dokumenterat. Såååå istället för månadssammanfattningar så tänkte jag köra på rubriken "Revolutionerade händelser" istället!

Sedan sist har detta hänt:
*Manfreds första tand följdes raskt av tre till
*Strax innan Manfred blev sju månader så började han teckna "lampa"
*Manfred har börjat ta sig framåt i någon form av rumphasning/Gollum-crawl.
*Jag packade en väska, en hippiesjal, en bebis och satte mig på ett nattåg till Skåne. Det var ett bra infall!

Här leker hundarna Leia och Selma på en fantastisk strand. Tack Thilde med familj som tog emot oss så himla fint <3

(Thildes blogg hittar ni förresten här!)

1 kommentar:

  1. Alltid kul med inlägg men min inställning är att blogg ska ju vara kul och inte kravfyllt. Så hellre paus än att det krystas fram något :)
    Jag tycker din resa till Skåne borde stå med två gånger. Vilken bedrift! Är så jäkla glad att du tog dig ner och hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi kan ses igen för det var ju sjukt trevligt!

    SvaraRadera