torsdag 22 augusti 2013

Några av Eyras favoriter


Titta på Pippi Långstrump.

Titta på tåg.


Sångpåsen! Eyra drar en figur och vi sjunger en passande sång. Just den här sångpåsen kan man köpa om man inte är superkreativ och skapar själv (typ som Anna), det är bara att googla "Sångpåse" så kommer den upp bland de första träffarna. Vi har dessutom köpt till ett extra set med figurer så att vi kan sjunga ännu fler sånger. Helt sjukt uppskattat, den är räddningen på tråkiga gnälldagar. Och som ni ser kan man laga sångsoppa när man sjungit färdigt.

2 kommentarer:

  1. En sån ska vi önska oss!
    Borde verkligen tipsa 32GÅ om träningsbyxor. Hon verkar superduktig!
    Jag har fått hem mina tygblöjor nu (underbara!) men tycker inläggen är på tok för stora. Så mycket kissas det aldrig här i back-up blöjan. Ett litet nätt som ett "trosskydd" skulle vara perfekt :) Annars älskar jag dom. Så sjukt snygga mönster.

    SvaraRadera
  2. Här är sången om nyckelpigan jag skulle skicka!

    En nyckelpiga, jag har i handen
    Och sakta kryper den uppför armen
    Och sedan flyger den bort sin kos
    Men kanske landar den på din nos

    Melodin är En sockerbagare

    SvaraRadera