måndag 13 maj 2013

Ett bröllop och en morgongåva

Det här med ett bröllop var ju verkligen sjukt kul! Jag har knappt några bilder än, eftersom jag inväntar bilderna från mina föräldrars och svärföräldrars kameror. Men tre stycken har jag lyckats skrapa ihop från facebook.




















Gaaah, blogspot och dess formateringar!!! What ever, ni ser ju, snygga var vi! Jag ska fotobomba och skriva en låååång redogörelse snart som sagt, men jag måste få lite bilder först bara. Det var i alla fall en av de absolut roligaste dagarna i hela mitt liv.

Erik hade önskat sig en ny hippiesjal i morgongåva, eftersom selen han har börjat bli för liten. Han fastnade för ett speciellt mönster och herregud vad jag fick gå all in för att få tag på det. Men det gick, till slut! Så här fina blev guldpussisen Gila och Haddoken:

Nöjt barn.



Hon sitter så himla fint och omslutet nu, top notch liksom. Selen kommre ifrån företaget Tula som jag varmt kan rekommendera!



1 kommentar:

  1. Roligt att höra att bröllopet var bra, ser fram emot att se fler bilder :) Och mustasch-sjalen är ju hur charmig som helst! :)
    Anna

    SvaraRadera