onsdag 8 maj 2013

Superpedagogen

Jag gifter mig alltså om typ, en kvart, nämen typ jättesnart, men jag klarar inte av att skriva om det för då får jag nervösa stressutslag (som förvisso skulle matcha munsåret bra), så jag tänkte att jag istället skulle visa vilken superpedagog jag är.

Paddan kollar på paddan.

När Eyra sett Babblarna typ ohälsosamt många gånger började hon bli lite less. Så då väcktes superpedagogmorsan till liv och spelade in några filmer på Ipaden. De är cirka 1½ minut långa och först visar jag med ord, objekt och stödtecken vad olika saker heter. På bilden ovan är jag precis på G att teckna "bok". Sedan sjunger jag en sång och sedan är filmen slut. Eyra tycker att det här är det shit och det är räddningen när man vill bajsa hyfsat ostört (annars river nämligen Eyra ut precis allt i hela badrummet, inklusive äckliga gamla blöjor). Tipstips!

4 kommentarer:

  1. Alltså godpaddan! Man vill ju bara krama!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé! Får vi se en film här också?

    förresten, räcker det med att "titta, inte röra" ipaden för Eyra?

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har/får en helt fantastisk dag idag. Kram!

    SvaraRadera