måndag 20 maj 2013

En helg


I helgen var det typ sommar här. Hur härligt som helst och vi fick alla lite färg på kinderna. Jag och Eyra träffade syrran + barn och syrrans kompis med barn. Och hon läste min blogg! Jag blir alltid lite överdrivet lycklig när någon som inte är min mamma läser (eller jag gillar ju att mamma läser också, men hon är ju halvt tvingad). Så hejhej till er läsare som jag inte känner, jag hjärtar er!

Idag är det inte sommar utan typ Sovjet-oktober. Jag tog barnet och gick på babymingel och sedan försökte jag hitta en bra filt att ha i vagnen. Helt omöjligt ju. Jag hatar dessutom affärer och kan inte tänka konstruktiv så jag gick hem istället. Ingen latte-shopping-mamma här inte.

(Ps, Eyra har ju blivit elva månader, en sammanfattning kommer när jag har ett riktigt tangemtbord)

1 kommentar:

  1. Hej hej från Maria, Hugo och Gustav :-) Släng iväg ett sms om ni vill komma förbi nån dag, vi är oftast hemma (070-6307852) Vore kul!

    SvaraRadera