lördag 18 maj 2013

Mera bilder

Världens bästa syskonbarn var där tillsammans med sina päron.

Gustav och Jenny också förstås.

Solrosfrön! 

Det var JÄTTEVARMT och SOLIGT.

Vattenpaus.

Min farbror och hans fru.

Deras son Stefan och min farsa.

Vår braiga prälle och hans fina fru.

Bror med fru!

Eyra med duplohunden i käften.

Lilla familjen.

Go'blinget.

Här tror Erik att han känner på min hand. Det gör han uppebarligen inte.

Här ger jag instruktioner om att slipsar SITTER PÅ HUVUDET och ingen annanstans.

Snart ska jag sluta. Om en vecka typ.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker inte du ska sluta riktigt än, jättekul att se bilder från bröllopet ju!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Älskar alla bilder. Ser verkligen härligt ut!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också se mer bilder! Jättekul att se ur olika kameror! /Erika

    SvaraRadera