onsdag 1 oktober 2014

Allmänt om livet

Hejochhå, vad bra det går att få chans att sitta ner och skriva lite! Inte. Manfred har hunnit bli nio dagar och Eyra har hunnit bli monsterförkyld och beter sig därmed lite som ett monster. Just nu sitter jag på universitetet och inväntar resten av min grupp (som unnade sig pizza idag, men det hade jag inte råd med, minsann) och sedan ska vi göra klart våra arbeten som ska redovisas på torsdag och fredag. Och efter fredagens redovisningar så har jag gjort klart mina studier för den här hösten och upptar dem igen i februari.

Manfred har hittills varit sin storasysters totala bebismotsats. Han sover, äter och bajsar, när Eyra var vaken, vaken, vaken och ammade, ammade och ammade (fast oeffektivt, så henne fick vi ju stödmata).

Nä, det här blev blajigt. Svårt att koncentrera sig på ett bibiliotek med tusen människor runt omkring. Jag återkommer vid tillfälle (typ när barnen flyttat hemifrån).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar