måndag 8 september 2014

Vecka 40

Tre dagar kvar till beräknat nersläpp och herregud vad jag hoppas att han kommer snart! Jag har sån sinnessjuk foglossning att jag inte kan vända mig på nätterna, och idag fick jag åka rullstol när jag och Erik gjorde IKEA: Misär alltså! Men snart, snart borde han väl vara här?

Vi har i alla fulla fall flyttat till vårt nya fina radhus och än så länge så känns det så himla bra! Jag ska fota lite och visa er när vi har börjat få lite mer ordning på torpet. Men det är fiiiint, och stoooort och alldeles ljuvligt!

Tjockmagen i vecka 40 (39+4) iförd världens bästa mjukisbrallor (ja, de är i flanell!). Med Eyra så såg det ut såhär i vecka 40.

Nyduschad och piiiigg, och frääääsch. Hehe.


4 kommentarer:

  1. Hur går det? Har han tittat ut? :)
    Jag håller tummarna att allt ska gå bra!

    SvaraRadera
  2. Ingen haddok ännu! /övervänt moster

    SvaraRadera
  3. Ja, om vi är otåliga så kan jag ju föreställa mig hur det är för er :)
    Håller tummarna för att han kommer snart och att det går lagom fort och knappt känns ;)

    SvaraRadera