onsdag 3 september 2014

V 39

Det blir ingen magbild den här veckan, eftersom datorn med webbkamera är nerpackad. Men jag ser ut ungefär som förut, bara lite tjockare!

Imorgon går jag in i vecka 40, och jag har börjat plugga igen. Det känns så himla skönt, för det är ungefär 402479347924 gånger lugnare och behagligare att vagga runt lite på universitet än att försöka vara en pedagogisk, tålmodig och trevlig morsa åt en vild tvååring. Jag längtar tills jag har lillbarnet på utsidan, för även om jag förstår att det kommer bli en tid av KAOS och KRIG så kommer jag i varje fall att kunna sätta mig ner på golvet och ta mig upp igen utan att låta som en skadeskjuten brunstig älgtjur, vilket jag misstänker kommer att underlätta mitt umgänge med nämnda vilda tvååring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar