fredag 16 maj 2014

Dags för magporr!

Linn efterlyste en magbild, och vem är jag att neka henne det? Det är lite skrämmande att se hur snabbt man blir tjock såhär gång nummer två, jag har ju verkligen inte tränat någonting mellan mina graviditeter och det, mina vänner, märks. Eftersom att det är kul att jämföra så kommer här en bild från idag, och en bild från sist jag var på tjocken. Och roligt nog har jag på mig samma linne på bägge bilderna, haha.

Idag. I vecka 24.

När Eyra låg i magen. I vecka 27 (?!?!!!?).

Jag beklagade mig lite inför Erik och han bara: "Men du är ju äldre nu." Och jag bara WTF, DU kan vara äldre! Men jag må vara lite tjockare än sist, men än så länge har jag sluppit ha så där fruktansvärt ont i ryggen som jag hade sist, så det känns som ett okej byte ändå. 

Tack för alla namnförslag! Ni var många som tyckte namn på V, vilket jag har lovat mitt pappa att hålla mig undan ifrån, då bägge mina syskons söner heter något på V. Mer förslag mottages tacksamt!

Igår skrev vi förresten kontrakt på ett radhus, och det känns sjuuuuuukt roligt. Och pirrigt. Och vuxenpoängsångestframkallande. Håhåjaja!



1 kommentar:

  1. Björns nya förslag är William, med "W";-)

    /Erika

    SvaraRadera