torsdag 24 april 2014

Haddok 2.0

Äntligen kan jag outa nyheten här på bloggen också! Jag misstänker dock att samtliga läsare redan vet om "hemligheten", men nu ska hela cyperspace få vara med:

Säg hej till Eyras lillbrorsa!

Någon gång under septembers andra hälft så kommer den här lilla familjen få en fjärde familjemedlem, om allt går som det ska. Igår fick vi titta på honom och allt såg ut som det skulle. Jaha, så, har ni några namnförslag (Haddok är ju en klar favorit, men man måste ju ha alternativ)? Jag försökte med Rune igår, men Gila nobbade förslaget...



5 kommentarer:

  1. Björn gillar Valdemar. Skulle bli snyggt tillsammans: Valter, Vidar och Valdemar!

    /Glad moster

    SvaraRadera
  2. Så kul att också Eyra ska få en liten lillebror! Stort grattis till att allt såg bra ut på UL. Jag röstar för Levi eller Vide. Tyvärr har sambon ratat dom två så nu är det enda namn vi båda kan enas om Oscar. Ligger just nu på 2:a plats på populäraste namn i Sverige. Hejdå unikt namn!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Älskar Björn som pojknamn! Var nästan lite besviken över att Ingrid var flicka så att hon inte fick heta Björn... /Petra-Marmite

    SvaraRadera
  4. Magnus är annars ett vinnarnamn ;)

    SvaraRadera
  5. Sitter vid en dator för en gångs skull så ska passa på att kommentera (funkar ej från min iphone.. fattar inte??):

    Wohoooo för brorsan!! Magbild efterlyses ;) Jag gillar Ebbe, Ilon och Alve, men de ratas av Joel. Har en bekants bekant vars dotter också heter Eyra, deras son heter Odin. Vilde är också gölligt. Sen kommer jag inte på nåt mer :) Hoppas vi kan ses snart! Kram / Linn

    SvaraRadera