tisdag 19 november 2013

Memory lane

Idag är jag sjuk (eller egentligen var det väl mest igår jag var sjuk-sjuk, idag är jag mest trött och hängig). När man känner sig lite vissen och grå så finns det ju bara en vettig sak att göra (förutom att duscha dårå), nämligen att kolla på bilder från en dag då man INTE var grå och vissen. Så här med blir det lite bröllopsbilder som ni inte har sett, för det gillar ni väl? VISST?!

Inte ens lite grann magsjuk här inte.




Tillsammans med Eriks farmor Dolly <3

(Bilderna ovanför är tagna av Sofie Granberg allihopa)

När jag ser den här bilden så tänker jag i stilla sinne att det var jävligt tur att man allt som oftast gifter sig i långklänning. För om min stackars arm ser tunn ut så är det ingenting mot hur mina ben såg ut. Att helamma en elvamånaders i kombination med all bröllopsstress gav mig ett bmi på svindlande 17.5. Helt stört ju.

Här har Erik just sagt att min hand inte är min hand och därmed misslyckats med sitt uppdrag. Jag skrattade ihjäl mig.

Här jämför jag min hand med Emelies, vars hand Erik trodde var min hand. 

Tequila! 

På kvällens allra sista bild på oss (om man inte räknar med den som en spanjor tog på oss ute på gatan...) ser ut så här. Vi är SÅ nyktra. Men väldigt kära i varje fall.

Fin dag, minsann.




1 kommentar:

  1. Finisar! Och vad skulle du ha gjort utan min "sjal"?;) /Syster

    SvaraRadera