onsdag 6 mars 2013

Eyras första sportlov

Ja, just nu har vi sportlov här hemma! Pappan är "ledig" (det vill säga, han är hemma och får inga pengar, men jobbar ändå hårt (flyttbestyr vettu)) och jag och Eyra är ju lediga mest hela tiden, men det bästa är att Eyras mormor är här! Vi äter lunch på stan varje dag, promenerar och bråkar om hur länge vi ska stanna inne i olika affärer/vilken kniv man ska använda till vad i köket/vilken storlek på kläder jag ska köpa åt Eyra. Ja, ni, hör ju, det är finfint! Idag åt vi på Charm där de hade sopplunch, kycklingsoppa med tusen olika toppings, och tårtbuffé till efterrätt. GÖTT.
Eyras snygga mormor.

Eyra har förresten lärt sig att krypa! Det är hon mycket nöjd över. Som synes.


1 kommentar:

  1. Ok Elsie går på babysim men vad är det jämfört med att kunna krypa?? Elsie är GRYMT avundsjuk på Eyra. Här är hela dagarna en kamp att försöka förflytta sig med mycket frustration som följd. Praktiskt för mig att veta att hon inte kommer så långt men ändå längtar jag tills att hon knäcker koden. Jag hoppas det leder till en lite nöjdare tjej för hon har ju inte direkt världens tålamod just nu :)

    SvaraRadera