söndag 28 oktober 2012

Nytt i bärgarderoben

Men hur många bärgrejer ska du haaaaaaaa?!?!?!! Ja, ett par till. Hehe. Den här godingen till MT bytte (så sjukt hippie av mig!) jag mig till, min långsjal fick ett nytt hem och vi fick en BB-tai. Jag måste dock sy på lite förlängningar av axelbanden, jag kan inte riktigt knyta den som jag vill (eller kan kan jag, men då stasar jag bort allt blod i barnets ben), då axelbanden bara är drygt 170 cm långa. Tydligen var den inte tänkt för långa amazonkvinnor som jag.



Fin vaaaa? Idag kaskadkräktes förresten barnet rakt ner min urringning. Hon har visst aldrig hört talesättet om att man inte ska kräkas på de tuttar som föder en.

1 kommentar:

  1. Nu saknar jag den nästan, men kan likväl inte ångra bytet iaf då sjalen är sjukt mkt snyggare (och det är sjal jag använder iaf 8 ggr av 10)

    SvaraRadera