tisdag 8 maj 2012

Jag bakar en uruk-hai

Igår var vi först på ultraljud och sedan på förälrautbildning. På ultraljudet konstaterades det jag redan visste, att bebisen vänt på sig, samt att hon ser ut som en uruk-hai. Tro nu inte att jag är taskig eller så, jag har ännu inte sett en enda 3D-bild på bebisar där de inte ser demoniska ut. Dessutom kommer jag att gilla henne ändå, även om hon fortsätter med sina uruk-hai-looks.


Det är Gilas pussläppar i alla fall, det är ett som är säkert!

Föräldrautbildningen bestod i att titta på en förlossningsfilm, titta på när en docka föds fram ur en stickad livmoder samt att inte få äta det medhavda fikat. Jag tror bestämt att jag skippar nästa träff.

1 kommentar:

  1. Världens sötaste uruk-hai i sådana fall! Vill lätt ha ett 3D ultraljud på nästa babeis, skithäftigt ju! /Syster

    SvaraRadera