onsdag 27 augusti 2014

Vecka 38

Här var det inte mycket liv i luckan. Jag ber om ursäkt. Vi tar en magbild istället

I vecka 38. 

Imorgon är det prick två veckor kvar till beräknad nedkomst. Det känns väldigt avlägset. Men vi har ändå lite saker att underhålla oss med under tiden, i helgen ska jag till exempel på barnloppis OCH på fest. Alltså en fest-fest. Med deltagare över 100 centimeter. Och på måndag så flyttar vi! Då är det dags för nästa enorma tillskott i vuxenpoängskassan, då vi nämligen flyttar till ett radhus i ett "barnvänligt område". Herregud alltså! 

Nu ska jag iväg och klippa mig. Hurra!



2 kommentarer:

  1. Välkommen till da Hood! Oj vad jag ska minibebismysa!

    SvaraRadera
  2. Finmagen!
    Lycka till med både fest och flytt. Hoppas ni har en massa bra flytthjälp. Vi tog flyttfirma med inbärning. Värt varenda krona tycker jag som ändå flyttade mer än två månader före bf.

    SvaraRadera