torsdag 25 april 2013

Ett försök till återupplivning

Hej vänner. Vi har ju inte haft internet hemma förrän nu så bloggandet har ju minst sagt gått på sparlåga. Det har resulterat i en halvering av mina läsare! Gråt och tandagnisslan. Jag gillar ju läsare! Så nu ska jag försöka återuppliva denna stackars blogg, och vi får väl se hur det går.

I helgen som var åkte vi till Umeå. Erik hade sagt att han skulle på fest med logopedtjejerna och som han sa: "Ni kan ju hänga med dina föräldrar". Så här såg Eyra ut på tåget:


Ja, eller inte hela tiden då. Mest glodde vi ju på babblarna, gick runt och flörtade med folk och övade på att fälla det lilla skrivbordet upp och ned.

Men väl i Umeå så var det inte alls en logopedfest som väntade, utan min möhippa! Jo, för det är ju så att jag visst gifter mig om typ... 16 dagar. Stört ju. I alla fall, så fick jag dricka en massa bubbel, dansa fuldans och äta långkok på ko (samt dricka lite mer) och vara en hel dag nästan helt utan Haddok. Det var en fantastisk dag och jag blev så himla, himla glad.

Nu vaknar nämnda Haddok, så mera återupplivningsförsök kommer senare. Hörs!

1 kommentar:

  1. Vilken bra överraskning med hippan.
    Här väntas det fortfarande på förlovning....

    SvaraRadera