onsdag 12 september 2012

Bildbomb nummer 4

Dags för lite bilder, visst?

Vi har investerat i en tygblöja, så Eyra kan ha lite luftigt runt gumpen utan att kissa ner hela placet. Dessutom är hon ju typ gulligast i världen i den.

Vi passade också på  att köpa en fin, portabel, skötbädd. Till och med med blöjficka!

På nätterna ser det ibland ut såhär. Trött mamma, tjurig bebis.

Man vill ju bah bita i bullkinderna!

Jag försökte föreviga min apunge. När jag bär henne på höften krokar hon i med armen i min arm och "hjälper till". På just den här bilden ägnade hon sig dock åt att utforska något spännande på marken, och lutar sig därför låååångt fram. 

Jag och Eyra är förresten reklampelare för Sleepy Nico's nya kollektion. Den här bilden skickade vi iväg till ägaren av företaget idag, får se vad som händer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar