måndag 9 juli 2012

Bildbomb nummer 2

Det finns ju fler kameror än vår i detta hushåll. Här kommer ett urval från Peters och Annelis bilder!

Mina två favoritpersoner.

Tärd_mamma88@hotmail.com käkar svärmors ljuvliga käk.


Det gjorde också resten av sällskapet!

Kusinen Elmy var på besök idag. Hon prövade Eyras gym.

Sen skulle hon gå ut.

Jag försökte förklara att hon ska gilla prinsessor men hon vägrade..


Tre fnissiga generationer och en svinförbannad generation.

Kyss mig, griseknoen!

<3

Hos farmor.

Hos Eriks kusin Tova.

Beach 2013 närmar sig!

Svärmor brukar sova en stund på morgonkvisten med Eyra, så jag får sova ifred. Guld!

Som synes trivs hon bra med det.

Igår klädde Gila ut sig till en faun.

Jag har aldrig skrattat så mycket.

Fina, fina lilla bebis. Hon har Gilas ögonfransar. Min minimänniska.


1 kommentar:

  1. Hej, bilden med åkgräsklipparen gillade jag!!! Även de andra bilderna med bebismys var helt rätt, vi dyker upp om ca en vecka. Erik

    SvaraRadera