söndag 3 juni 2012

PMS

Fy faaaaaaan vilket dag. Jag har nog hatat allt idag. Precis allt. Jag har varit exakt som PMS-Ylva brukar vara. För att toppa det hela har jag ju såklart en triljon sammandragningar som aldrig blir något mer (precis som vanligt). Jag är så leeeeeeeeeeeeess, jag döööör. Gila får behandla mig med silkesvantar/inte vara hemma, eftersom allt han säger eller gör har en inneboende risk för att utlösa en gråtattack. Och då menar jag inte de stilla snyftanden som man kör med till Titanic, nä, jag har verkligen årtusendets gråtattack på lager. Komplett med snor, hulkningar och ljudet av brunstiga kor.

1 kommentar:

  1. Hang in there sis! Snart är det klart även om det känns som en evighet nu. Ät massa kolhydrater, du behöver ladda energi! (Ben n'Jerrys & chips duger gott)

    SvaraRadera