tisdag 22 maj 2012

22 maj

För typ två veckor sedan drömde jag att Haddok skulle komma idag, den 22:a maj. Jag har inte skrivit om det här, eftersom det vore lite väl kaxigt, däremot har jag berättat för ett par vittnen, utifall att liksom. Nu måste jag väl inse mig slagen, för även om Haddoken skulle vilja komma ut så är ju en genomsnittlig förlossning på femton timmar och... ja, jag är inte så bra på matte, men jag tror att klockan är efter tolv om femton timmar.

Fan. Det vore ju så coolt. Då hade jag for realz varit synsk.

1 kommentar:

  1. Men då hade Haddok och Olov fyllt år på samma dag och det hade blivit mekigt för mig. Men nu kan du köra på hur du vill. Fast börja inte föda just innan jag ska skriva tenta bara. Kommer bli så svårt att koncentrera sig. Tack och Puss!

    SvaraRadera