torsdag 12 april 2012

V 32

V 31+5. Tjockis!!!

Idag har jag varit aktiv! Jenny kom över på lunch, eftermiddagen spenderades hos barnmorskan och kvällen hos Sofie, där vi åt världsgod paj och såg Mad men. Nu känner jag mig helt mör och överfylld av intryck. 

Hos barnmorskan visade det sig att Haddoken sitter med rumpan neråt (=obra i klämma ut en melon ur din Fifi-sammanhang). Det är ju fortfarande massor med veckor kvar, men om Haddoken fortfarande sitter så om två veckor, vid nästa besök, måste jag ta ställning till ett vändningsförsök. Puckad som jag är kan jag ju inte låta bli att googla och tycker nu att vändningsförsök låter tärt och planerat kejsarsnitt låter soft. Enklast vore om Haddoken bara kunde volta runt själv så slipper jag ta ställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar