onsdag 4 april 2012

Tallinn

Tillbaka till verkligheten! Jag och Gila ägnade Tallinn-dagarna åt att promenera i snålblåsten, dricka ohälsosamma mängder varm choklad och åt att kramas på hotellrummet. Mycket, mycket bra.

Förresten har jag insett att när man varit nykter så här pass länge så lockar ett glas rosé på en varm balkong mer än något annat, samtidigt som en dyngfylla känns som det värsta projektet i hela världshistorien. Fy fan vad dyngfulla människor vi sett i helgen. På båten, på gatorna, på pubarna. De är överallt! Hela tiden! Folk köper liksom en färdigblandad GT på motsvarigheten till ICA och dricker den som om den vore en take away-latte.

Mycket oinspirerat inlägg detta. Men jag kan informera om att Haddoken har kommit på sitt nya bästa, som tyvärr är mitt nya värsta. Hon lägger sig med ryggen längst hela min mage, och sedan spjärnar hon ALLT vad hon kan. Magen blir typ tre gånger så stor under dessa övningar och det är så oooooskönt att jag brukar försöka knuffa tillbaka henne. Det brukar gå sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar