torsdag 26 januari 2012

Mammahybrisen

Ni vet såna där dryga morsor? Som är övertygade om att just DERAS barn är det finaste, bästa, mest talangfulla osvosv i all oändlighet? Ni känner igen typen. Skamlig bekännelse: Jag har blivit en sån. När folk kommenterar sina vänners ultraljudsbilder på fejjan får jag ju upp de bilderna i mitt flöde, och jag sitter bara: "Men oh my god vilket halvtaskigt barn, ska man görare ska man ju fan göra det ordentligt". Alltså, som jag uppenbarligen har gjort. Jag menar, har ni SETT Haddoks bild? Hon är fan top notch även i svartvitt.

Kan jag skylla även detta, lätt osmickrande drag, på hormoner? Snälla, säg ja.


Förresten, tack för alla era namnförslag! Vi har kommit på några nya favoriter, men de får minsann vara lite hemliga.

1 kommentar:

  1. Lätt att du kan. Det kommer troligtvis bara att bli värre sedan hon väl är född men även då är hormonerna helt ok ursäkt. Vet dock inte när de slutar att vara ok att skylla på;-) /Syster

    SvaraRadera